membres

lundi 1 septembre 2014

My first post for Inky Impressions

salut tout le monde
Hello folks


Vous ne le savez peut être pas encore mais je viens de rejoindre l'équipe inspiration de 
You don't know may be not yet but I just joined the team inspiration of 


Inutile de vous dire que je suis ravie et très fière !!!
Needless to say that I am delighted and very proud!!!

J'ai donc eu l'occasion de participer à la promotion des 
nouveautés dont le thème est " école"
So I had the opportunity to participate in the promotion of
new releases whose theme is "school"


 


Pour moi aussi c'est la rentrée....
Alors, j' ai choisi de créer 
une plaque de porte pour ma classe à suspendre 
et un agenda scolaire  fait maison
For me too it is back to school...
So, I chose to create
plaque of door for my class to suspend
and a school diary homemade


Jai détouré les  4 digis que j'ai utilisé 
Personnages- characters:
College Chic Angelica
Back To School Nicholas
Sentiments:
Worlds Best Teacher
Back To School
colorisation 
Spectrum Noir
dies 
Train #2 locomotive et train wagon à bagages de Ellison Allstar
queen flourish de Mémory box
Lorelaï leaf de Poppystamps
punches
daisy cp1 et cp2 de Craft Punch
papillon de Martha Stewart
ardoise et matériel de reliure scolaire 
I haved cutout the 4 digis I used
Characters:
College Chic Angelica
Back To School Nicholas
Feelings:
Worlds Best Teacher
Back To School
colorization
Spectrum Noir
dies
Train #2 locomotive and train car baggage of Ellison Allstar
Queen Memory box flourish
Lorelai Poppystamps leaf
punches
Daisy cp1 and cp2 Craft Punch
Martha Stewart Butterfly
Slate and material school Binder


Voilà pour le moment...
J'espère que celà vous a plu et peut-être inspiré....
A bientôt
Bizzz
So much for the moment...
I hope you have cela plu and perhaps inspired...
See you soon
xoxo





1 commentaire:

  1. Gorgeous projects Hun! I love that train...it's really cute!!!!

    Welcome to the team!
    DT Sis Jackie

    RépondreSupprimer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...