membres

mercredi 24 juillet 2013

au fil de l'eau....

Ambiance marine encore....
voici ma seconde réa de DT


pour le challenge #7 sur 
sponsorisé par


Vous avez jusque vendredi 20 heures pour nous rejoindre....
C'est le moment de vous mouiller....

Et pour ma part, c'est ce que je fais en participant aux challenges suivants....




A très bientôt

9 commentaires:

  1. Your little sailor is adorable. Love the dies you used for mats too.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thanks Ann....Love those dies too....used them often...kissss

      Supprimer
  2. Superbe et j'adore ta découpe blanche. Bravo ma scrapinette.

    RépondreSupprimer
  3. Beautiful card, thank you for joining in the my craft creations challenge. Good luck x

    RépondreSupprimer
  4. C'est quoi comme marque de dies ? Elles sont vraiment trop belles , une très jolie carte en tout cas.
    Bises

    RépondreSupprimer
  5. What a lovely nautical card you have made. It fits the Bearly Mine Challenge this week well of “anything goes”. Thank you for taking part and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    RépondreSupprimer
  6. Sweet card. Thanks for joining us at The Crazy Challenges.
    /Pillan

    RépondreSupprimer
  7. Lovely card! Thanks for sharing with us at The Crazy Challenge and hope to see you again in our challenges.

    RépondreSupprimer
  8. What a Great Image! Love your Layers, Gorgeous Dies and Choice of Colours! Thanks for joining us at Deep Ocean!

    RépondreSupprimer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...